مقالات

وسایل سنگی

وسایل سنگی

گفتیم که وسایل سنگی از قدیم جایگاه ویژه ای در زندگی انسان داشته اند. این طورف اکنون در حال بازگشت به زندگی انسان هستند تا سلامتی و راحتی را به او هدیه دهند. در مطلب وسایل سنگی- بخش اول تا حدودی درباره وسایل سنگی صحبت کردیم. در این مطلب نیز به ادامه معرفی این محصولات می پردازیم.

وسایل سنگی

وسایل سنگی

دیگر وسایل سنگی

اتو سنگی: یک وسیله خیلی جذاب که این روزها جا ان در خانه ها خالیست اتو سنگی است. این اتو که دقیقا به شکل اتوهای عادی ساخته می شود به اتوی سرد معروف است. این اتو به برق نیازی ندارد. معمولا افراد از آن به عنوان ماساژور استفاده می کنند. اگر بخواهید ان را گرم کنید می توانید روی بخاری و یا شعله قرار دهید تا گرما را به خود جذب کند و سپس از آن استفاده کنید.

ست قهوه خوری سنگی: اگر بخواهید نحوه پذیرایی خود را شیک و منحصر به فرد کنید می توانید یک ست قهوه خوری سنگی تهیه کرده و داخل آن قهوه را برای مهمانان خود سرو کنید. حتما مهمانان شما تعریف پذیرایی خاص شما را برای دیگران می گویند.

هاون سنگی: از مهم ترین وسایل مورد نیاز هر خانه ای هاون سنگی است. هاون سنگی مقاوم است و چنانچه در زمان ساییدن ذراتی از ظرف جدا شود و وارو مواد غذایی شود هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت. انچه که بیشتر در ظروف سنگی ساییده می شود زعفران است.

شطرنج سنگی: وقتی دور هم جمع می شوید باید یک سرگرمی داشته باشید. شطرنج سنگی یکی از این تفریحات است. در میان سازه های سنگی، شطرنج طرفداران زیادی دارد. داشتن این وسیله در منزل مهارت شما در این بازی را نشان می دهد.

لیوان دمنوش سنگی: دمنوش ها به شما کمک می کنند اعصابی آرام داشته باشید و از آنچه در طبیعت مفید است بهره مند شوید. ما هم به فکر سلامتی شما هستیم. به همین دلیل یک لیوان دمنوش بسیار شیک آماده کردیم تا در یک مدت زمان طولانی دمنوش شما را گرم نگه دارد.

زعفران دم کن سنگی: رنگ انداختن زعفران روش های خاصی دارد. هم می توان ان را با یخ دم کرد و هم با آب داغ. در هر صورت یک زعفران دم کن سنگی هم می تواند سرما را به میزان بیشتری به زعفران انتقال دهد و هم می تواند گرما به مدت زمان بیشتری حفظ کند. پس زعفران شما رنگ خیلی بهتری می اندازد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *